IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : De Dynamo Roadshow!!! Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 10-10-2002 22:29 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Tja dan maar een algemeen "Dynamo Roadshow" topik. gewoon regelmatig als er weer wat nieuws in de planning is m.b.t. de Roadshow wordt dat hier in deze topik bijgeschreven.

OK, First up: het volgende van de Dynamo666-site...
quote:

De Dynamo RoadShow is van start gegaan bij konserten in de Effenaar. Binnenkort is de Dynamo RoadShow ook te bewonderen in Cafe de Altstadt, vrijdag 18 oktober om precies te zijn. Kortom weer een grijntje Dynamo sfeer in deze moeilijke dagen...(snik..)
Verdere Dynamo RoadShow data worden bekend gemaakt in de: "Dynamo RoadShow Agenda" op deze site (ergens links onder).
(Dus...hou'em in de gaten !!!)

Metal ist uns heilig !!!

Dus ben je vrijdag in de buurt van Eindhoven en wilde gij een pilske gaan vatte vergezeld met wat grafherrie? Dan naar de ALTSTADT!

Tot dan.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-10-2002 22:34 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Zij proberen daar nu tweewekelijks te draaien in de Altstadt, oder?

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 10-10-2002 22:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Vaker ja. Daar en in de Effenaar.
Weet niet of het per se 2-wekelijks is.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-10-2002 11:57 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

hmmm.... die "dynamo roadshow" in de effenaar na het tiamat concert zoog behoorlijk moet ik zeggen

Zenial

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 11-10-2002 12:01 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

O? Vertel? (ik was er nl. niet)

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 11-10-2002 12:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Er werd wat softe metal gespeeld (niet alleen het soort, maar ook het volume), en dat ging snel over in vage gothic industrial zooi... misschien de reden waarom het al zo snel helemaal leeg was daarzo...

Zenial

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 11-10-2002 12:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hmmm vaag. Nou dan ben ik benieuw hoe dat uitpakt in de Altstadt de 18de.
Sommige medewerkers hebben het er al over op de nieuwe Dynamo forum hier:
http://www.dynamo666.com/phpBB2/
quote:

In principe wordt op de RoadShow gedraaid door de vaste dj's van Dynamo kafee.
Daarbij wordt natuurlijk rekening gehouden met het evenement waar de RoadShow plaats vindt. Is dit bv bij een konsert in de Effenaar, dan wordt daar een dj op gezet die het beste in staat is om in het straatje van die band/avond te draaien. Daarbij hebben we in de Effenaar ook dj's ingezet die niet tot de vaste Dynamo dj groep horen, omdat we van mening waren dat het beter bij de avond/evenement zou passen.

In de Altstadt zal er op 'Dynamo' avonden uitsluitend door de Dynamo dj's gedraait worden (wat zou anders de poit zijn van een Dynamo avond).
Voor wie liever Altsadt dj's hoort, zijn dit niet de avonden.
Waar wel rekening mee gehouden zal gaan worden is het vaste Altstadt publiek. Dit is nu eenmaal een voorwaarde en het klinkt vrij logisch. We zitten niet meer in onze eigen vertrouwde ruimte maar zijn in principe te gast in een andere kroeg die ons deze ruimte bied.

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 11-10-2002 12:22]

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 11-10-2002 12:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

ROFL!! Medewerkers beschrijven hun geliefde kroegje:
quote:

Dynamo was een schitterend kroegje.... toch !?

Freon, asbest, lauwe Hoegaarden, een bar onder 220v, roodgloeiende versterkers van al die industirial, half werkende verlichting, waterlekage via de electrisiteidsleidingen !!!
What's next !?!? Cola over de mengtafel !?!?

Is best 'tru' allemaal

**Een ander corrigeert:
je vergeet de trillende barplaten

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 11-10-2002 17:15 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik denk dat ik de 18e wel naar die kroeg ga, ik krijg toch bezoek van wat jongens uit Helmond om bandfoto's te maken, kan ik dan mee naar Eindhoven rijden.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 11-10-2002 18:00 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Nou dan zie ik jou weer daar!!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 12-10-2002 16:51 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Attentie!! Attentie!! Achtung!!
Geript van de Dynamo forum:
quote:

Goed nieuws voor de Veldhovenaren onder ons !!

Gisterenavond heeft er een gesprek plaatsgevonden met de Odeon in Veldhoven.
Daar zijn 2 data vastgelegd voor de Dynamo RoadShow. Dwz dat er in de Odeon Dynamo avonden gehouden gaan worden met dj's.
Deze data zijn:

Vrijdag 22 November en vrijdag 13 december.

Kortom een avondje stevige vertouwde metal (en bier).

--> http://www.odeonveldhoven.nl/

[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 12-10-2002 16:52]

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 12-10-2002 18:10 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zit jaques daar niet bij?!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-10-2002 3:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 11 oktober 2002 17:15 schreef Heiden het volgende:
Ik denk dat ik de 18e wel naar die kroeg ga, ik krijg toch bezoek van wat jongens uit Helmond om bandfoto's te maken, kan ik dan mee naar Eindhoven rijden.

Nou, ik heb wel skins gezien maar jou Marcel niet!? Waar was je dude?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 19-10-2002 3:39 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Eej die Roadshow in De Effenaar, is dat in de zaal of in het cafe? (is daar wel en cafe waar ook wel es bandjes spelen?)

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-10-2002 5:15 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 3:39 schreef Shredhead het volgende:
Eej die Roadshow in De Effenaar, is dat in de zaal of in het cafe? (is daar wel en cafe waar ook wel es bandjes spelen?)

Je maakt 'em moelijker dan nodig.
Eenmaal binnen zie je dat de bar "overloopt" in het podium...

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-10-2002 8:29 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

hmmm

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 19-10-2002 10:54 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 19 oktober 2002 3:15 schreef MBMarduk het volgende:
Nou, ik heb wel skins gezien maar jou Marcel niet!? Waar was je dude?

We waren pas om 2 uur 's nachts klaar met de bandfoto's maken. En toen was het wat laat om nog mee naar Eindhoven te gaan. Volgende Dynamo Roadshow wil ik zeker gaan bijwonen.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 19-10-2002 20:13 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 21-10-2002 20:20 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

zit jaques er nou bij?!

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 21-10-2002 20:21 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Hoezo "bij"?? Da's toch allang meubilair bij de Dynamo?
Doe 'm de groeten en vraag het 'm zelf; zijn username is sjak_brak op het nieuwe Dynamo forum.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 21-10-2002 20:28 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 19 oktober 2002 3:39 schreef Shredhead het volgende:

Euh? Ben je wel eens in de effenaar geweest? Er is gewoon een zaaltje met bar en een podium waar bandjes spelen, en als je een klapdeur doorgaat zit je in een kleiner zaaltje met bar en stoeltjes waar je rustig wat kan drinken...

Zenial

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 22-10-2002 15:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

EEEEEEEEEEENIG! ! ! !
quote:
Van de Dynamo website vers geplukt voor uw consumptie
Weer wat RoadShow nieuws:

Zaterdag 9 november 2002, speelt Darkane in de Nieuwe Pazzop in Bladel.
De Dynamo RoadShow is daar dan ook weer (met dj's en afterpaty).

Vanuit Dynamo wordt er een bus georganiseerd die begin van de avond naar de Pazzop in Bladel rijd en s'nachts weer terug.
Kaarten voor die bus kosten 3 Euro en zijn vanaf morgen (23 okt) verkrijgbaar bij de Dynamo infowinkel. Die zit bij Dynamo om de hoek, tegenover de Heuvelgallerie op Tenhagenstraat 13.

Kaarten voor Darkane zijn bij de Pazzop voor Dynamo gereserveerd. Dus bij aankomst kan iedereen in de bus een kaartje voor het konsert kopen.
De kaarten zijn normaal 8 Euro, maar we krijgen 1 Euro groepskorting !!

De bus zal om 19:30uur vertrekken voor het oude Dynamo gebouw. Rond 20:00uur is er een tussenstop gepland in Veldhoven op de markt, voor het Odeon gebouw. Als Veldhoven dichterbij is voor je kan je daar in en uit stappen.
Om 2:15uur rijd de bus (via Veldhoven) weer terug naar Dynamo.
Er zijn 49 plaatsen in de bus. Dus ben er snel bij !! vol is vol :-)

grtz,
Marco

Moet ik wederom in m'n eentje of zijn er nog gegadigden?? 10 EURO voor een kaartje PLUS nachtelijke bustrip! Da's toch leuk?
(Darkane kan me gestolen worden maar reken maar dat het gezellig wordt!!)

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 23-10-2002 17:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ff *bumpen*

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 23-10-2002 18:41 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Misschien interesseert niemand dit?

Zenial

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-10-2002 14:22 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ok, 15 november OOK roadshow in Altstadt met 2 bands:

Skirl en Triple 7

Kregen we gisteren bevestigd!

Wie o wie?

[edit]Damn, schrijf ik mijn eigen bandnaam fout![/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 25-10-2002 11:59]

MBMarduk
Usericon van MBMarduk
Posted 24-10-2002 14:27 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

?????
Heb jij die ingescande flyer hierboven gezien?
Ze zitten dan in de Effenaar met een concert.
Tenzij dat concert vroeg in de middag begint?

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com